1

Kim jesteśmy?

Elmot Serwis Radosław Wartacz
Informacje o firmie

Wykonujemy modyfikacje oprogramowania sterowników silników w pojazdach. Specjalizujemy się w chip tuningu - elektronicznym podnoszeniu mocy silnika pojazdu. Posiadamy własną hamownię, która służy do weryfikacji efektów naszej pracy.

Jesteśmy autoryzowanym serwisem marki V-Tuning. Współpraca z czołową polską firmą związaną z modyfikacjami oprogramowania w pojazdach pozwalana nam na przeprowadzeniu szerokiego zakresu usług.

Zajmujemy się również wyłączaniem filtra DPF, wyłączniem zaworu EGR, usuwaniem błędów DTC oraz innymi usługami elektronicznymi.

Wszystkie modyfikacje wykonujemy przez złącze diagnostyczne pojazdu lub sterownika silnika. Nie podpinamy żadnych kabelków, nie lutujemy komputerów.

Dokumenty dla klienta

3 lata gwarancji
Dokument gwarancyjny
Dowód sprzedaży
Faktura VAT lub paragon
Informacja o modyfikacji
Indywidualny certyfikat

2

Zakres usług

3

Obsługiwane pojazdy

4

Pytania i odpowiedzi

Fabryka celowo obniża osiągi silnika, aby zabezpieczyć go przed awarią w wyniku niewłaściwej eksploatacji: bywa zasilany paliwem złej jakości, a używane materiały eksploatacyjne są nie wymieniane w terminie. Ponadto opłaty za samochody w Europie Zachodniej są uzależnione od mocy silnika, stąd większość aut oferowanych na rynku niemieckim ma mniejszą moc niż ich odpowiedniki na rynek japoński czy amerykański - choć mają taki sam moment obrotowy.

Wszystkie zabiegi dokonywane są przez złącze diagnostyczne samochodu lub sterownika silnika. Na życzenie klienta wystawiany jest certyfikat potwierdzający autentyczność programu zainstalowanego w sterowniku silnika a nie wgranie gotowca . Do każdego samochodu podchodzimy indywidualnie z uwzględnieniem życzeń klienta.

Tak, warto.

Po modyfikacji samochód jest bardziej dynamiczny i daje poczucie bezpieczeństwa np. w sytuacji gdy musimy nagle przyśpieszyć. Poprawnie wykonana modyfikacja skutkuje lepszą dynamiką, wyższą kulturą pracy oraz niższym spalaniem.

Fabryka do danego silnika wypuszcza standardowe oprogramowanie na którym ten silnik będzie po prostu pracował. Nie są w stanie zaprogramować każdy model który opuszcza fabrykę.

Przebieg procesu modyfikacji oprogramowania silnika jest zależny od rodzaju, marki i modelu pojazdu oraz od wymagań klienta.

  • Krok 1
    Przedmodyfikacją należy wykonać diagnostykę dynamiczną na hamowni która pozwoli określić stan techniczny silnika i układu napędowego.
  • Krok 2
    Odczytanie pliku ze sterownika silnika.
  • Krok 3
    Modyfikacja odczytanego oprogramowania w taki sposób, aby było to bezpieczne dla pojazdu oraz spełniało wymagania klienta.
  • Krok 4
    Gdy wszystkie parametry są ustawione prawidłowo, plik jest ponownie wgrywany do sterownika pojazdu.
  • Krok 5
    Sprawdzamy osiągi pojazdu na hamowni podwoziowej, która zweryfikuje efekt modyfikacji.
    Na życzenie klienta wystawiany jest certyfikat potwierdzający autentyczność programu zainstalowanego w sterowniku silnika. Do każdego samochodu podchodzimy indywidualnie z uwzględnieniem życzeń klienta.

Przyrost mocy możemy określić po pomiarze dynamicznym na hamowni, ale zazwyczaj zmieniamy go do wartości bezpiecznej określonej przez producenta. W zależności od marki pojazdu i silnika najczęstsze przyrosty mocy wahają się od 15% nawet do 40%.

Tak, ale pod warunkiem że będzie wykonany w firmie która się tym zajmuje profesjonalnie i po zakończeniu usługi przekaże klientowi komplet najważniejszych dokumentów w tym gawarancję.

Po wykonaniu chiptuningu nie ma specjalnych zaleceń. Eksploatujemy samochód jak dotychczas.

Używamy tylko legalnego oprogramowania z oryginalnego źródła - dzięki temu modyfikowane przez nas pojazdy nie ulegają awariom.

Ważnym aspektem dla klientów powinna być legalność używanego w serwisach oprogramowania. Niestety, klienci często pomijają ten szczegół, a potem borykają się z problemem uszkodzonego sterownika silnika, który może prowadzić do innych, jeszcze poważniejszych problemów: uszkodzenie jednostki napędowej, skrzyni biegów, turbosprężarki itp.

Nasz serwis korzysta wyłącznie z legalnego oprogramowania. Wszystkie nasze narzędzia są licencjonowanie wyłącznie dla naszej firmy. Pochodzenie narzędzi jest oryginalne i jesteśmy pewni, że oprogramowanie pojazdu będzie poprawnie zmodyfikowane, i nie doprowadzi do uszkodzenia pojazdu.

Każdy silnik projektowany jest z zapasem wytrzymałości, ponieważ producenci w ten sposób zabezpieczają się przed kosztownymi akcjami serwisowymi wynikającymi z awarii oraz zabezpiecza to silnik przed złym użytkowaniem.

Nasza firma wykonując usługę ustala odpowiednią moc dla danego silnika poprzez kontrolę parametrów pracy silnika. Chip tuning wykorzystuje jedynie rezerwy pozostawione przez producenta pojazdu.

W większości przypadków po wykonaniu usługi w naszej firmie spalanie spada o 5 do 10%. Jest to jednak zależne od stylu jazdy kierowcy oraz od warunków w jakich porusza się pojazd.

5

Kontakt
Jestem zainteresowany usługami!

Uzupełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą i wspólnie ustalimy termin przeprowadzenia modyfikacji w Twoim pojeździe.

Success/Error Message Goes Here
* Wybierz zakres usług:
Elmot Serwis Radosław Wartacz
  • ul. Szkolna 6
    22-440 Krasnobród
    woj. lubelskie
Jak do nas dojechać?